Pallon liikuntahalli, Tukkikatu 2, 53900 Lappeenranta [kartta]

11.10.2005 alkanut talvijuoksusarja järjestetään joka talvikuukauden (loka-huhti) ensimmäisenä tiistaina klo 18.00. Lähtö ja maali sijaitsevat Pallon liikuntahallilla osoitteessa Tukkikatu 2. Ilmoittautuminen tulee tehdä paikan päällä klo 17.40 mennessä.

Tarjolla on eri matkoja; 3km, 5km ja 7km . Lapsille on tarjolla 1km reitti. Kaikki reitit kulkevat Taipalsaarentien reunassa valaistua pyörätietä pitkin edestakaisena reittinä, kääntöpaikat on merkitty kyltein.

Vuosien aikana tapahtumasarjaan on osallistunut runsaasti juoksijoita. Mukana on ollut juoksijoita, suunnistajia, hiihtäjiä, triathlonisteja, pesäpalloilijoita, jalkapalloilijoita, maratonkoululaisia ja ihan tavallisia kuntoilijoita. Tapahtuma on ilmainen ja voit itse valita minkä juoksumatkan haluat. Tule mukaan ja tuo kaverisikin!

Liikuntakeskuksen WC on käytettävissä, ei pukutiloja. Tapahtuman järjestävät RaKaS ja WillTri.

Ilmoittautumiset

0
Ei ketään
0
Ei ketään
73

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot